اخبار و مقالات

خانه ارتباط با ما

 

همراه با پالایشگاه های کشور در غرفه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور
 

همراه با پالایشگاه های کشور در غرفه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور

ﺳﻪشنبه، 26 اردیبهشت 1402 | Article Rating

حضور پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم در غرفه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور، سالن ۳۵

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم، علاوه بر غرفه اختصاصی خود در سالن هفت، غرفه ۳۴۲، در کنار دیگر پالایشگاه‌های کشور در غرفه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور واقع در سالن ۳۵ نیز حضور فعال دارد و مفتخر است پذیرای شما سروران گرامی باشد.

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از شرکت‌های زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد است که در زمستان ۱۴۰۰ به دست رئیس جمهور محترم افتتاح شد و نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور است. از مهمترین تولیدات پالایشگاه؛ قیر در گریدهای مختلف و محصولات هیدروکربنی است.

اخیرا نیز شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم خبر از تولید قیر با گرید AH70 محصولی متناسب با بازار جهانی داده بود که برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است.  

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برگزار می‌شود. نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

تصاویر
  • همراه با پالایشگاه های کشور در غرفه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آدرس شرکت

تهران: پونک، بلوار فلاح زاده(همیلا)، پلاک ۳۸، مجتمع اداری تجاری همیلا سنتر، طبقه ۹، واحد ۹۱۱

قشم: خیابان ولیعصر، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب هتل شمس، طبقه سوم

پالایشگاه : هرمزگان، جزیره قشم، جاده لافت به درگهان، سه راه زینبی، پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم.