اخبار و مقالات

خانه ارتباط با ما

 

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم صادر کننده نمونه مناطق آزاد کشور در سال  ۱۴۰۲
 

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم صادر کننده نمونه مناطق آزاد کشور در سال ۱۴۰۲

پنجشنبه، 18 آبان 1402 | Article Rating

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم صادر کننده نمونه مناطق آزاد کشور در سال  ۱۴۰۲

مراسم تجلیل از صادر کنندگان و سرمایه گذاران برتر نمونه مناطق آزاد با حضور حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو موظف هیأت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، مدیران عامل مناطق آزاد و مدیران سازمان ها و مدیران عامل منتخب شرکت ها، در دهمین نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم، در این مراسم؛ حامد دشمن فنا مدیرعامل شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم، لوح تقدیر صادرکننده نمونه مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در سال ۱۴۰۲ را از دست حجت‌اله عبدالملکی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی دریافت کرد.  
در لوح اهدایی اینطور آمده است که: توسعه صادرات به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های رشد اقتصادی توسعه همه جانبه و افزایش توان ملی نقش موثری در تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور به ویژه سیاست های اقتصاد مقاومتی و دستیابی به قله های پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی ایفا می نماید.
همت و همیت ستودنی آن مجموعه در رونق تولید و توسعه صادرات در سال مزین به شعار «مهار تورم و رشد تولید» نشان از حرکت صحیح فعالان اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مسیر دستیابی به جایگاه شایسته کشورمان در اقتصاد جهانی دارد.
به پاس قدردانی از خدمات ارزنده و تلاش ارزشمندی که عرضه و معرفی محصولات کشورمان در عرصه بین‌المللی را به‌ همراه داشته است عنوان
«صادر کننده نمونه مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در سال ۱۴۰۲» به آن شرکت محترم تقدیم میشود. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و سرافرازی ایران عزیزمان موفق و پیروز باشید.

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از شرکت‌های زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد است که در زمستان ۱۴۰۰ به دست رئیس جمهور افتتاح شد و نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور است. از مهمترین تولیدات پالایشگاه؛ قیر در گریدهای مختلف و محصولات هیدروکربنی است.
 شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم، بزرگ ترین تولید کننده قیر در گریدهای مختلف با ظرفیت یک میلیون تن و محصولات هیدروکربنی و نفتا با ظرفیت 800 هزار تن به صورت سالانه است. پالایشگاه نفت سنگین پاسارگاد قشم نخستین پالایشگاه بر مبنای نفت فوق سنگین ایران محسوب می شود و از مهمترین ویژگی‌های آن برخورداری از اسکله اختصاصی بارگیری فله محصولات با ریت بارگیری ۵۰۰ تن درساعت قیر و قابلیت پهلودهی کشتی تا تناژ ۴۵ هزارتن در جزیره قشم است. 

مراسم انتخاب صادرکننده نمونه مناطق آزاد کشور در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، KishINVEX و نمایشگاه معرفی فرصت سرمایه‌گذاری کشور برگزار شد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و ابزارهای نوین تامین مالی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در کشور ارایه گردید.

 

تصاویر
  • شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم صادر کننده نمونه مناطق آزاد کشور در سال  ۱۴۰۲
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آدرس شرکت

تهران: پونک، بلوار فلاح زاده(همیلا)، پلاک ۳۸، مجتمع اداری تجاری همیلا سنتر، طبقه ۹، واحد ۹۱۱

قشم: خیابان ولیعصر، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب هتل شمس، طبقه سوم

پالایشگاه : هرمزگان، جزیره قشم، جاده لافت به درگهان، سه راه زینبی، پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم.