اخبار و مقالات

خانه ارتباط با ما

 

حضور موثر شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران
 

حضور موثر شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران

پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1402 | Article Rating

«پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم» در ایران اکسپو ۲۰۲۳

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم به عنوان جوان ترین پالایشگاه کشور و تنها پالایشگاه بر اساس خوراک نفت سنگین در کشور، در سالن شماره ۷ پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، غرفه ۳۰ حضوری فعال دارد و آماده حضور بازدیدکنندگان و ذینفعان خود خواهد بود.
شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از شرکت‌های زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد است که در زمستان ۱۴۰۰ به دست رئیس جمهور افتتاح شد و نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور است. از مهمترین تولیدات پالایشگاه؛ قیر در گریدهای مختلف و محصولات هیدروکربنی است.
اخیرا نیز شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم خبر از تولید قیر با گرید AH70 محصولی متناسب با بازار جهانی داده بود که برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است.  
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۳) از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و در این قالب فعالان ۱۲ بخش تخصصی شامل صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور و شیلات، محصولات شیمیایی، سلولوزی و بهداشتی، فرش دست‌بافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، معدن، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و دانش‌بنیان فرصت معرفی داشته‌های خود را برای یافتن بازارهای جدید تجاری پیدا می‌کنند.
سازمان توسعه تجارت هدف از برپایی این نمایشگاه را علاوه بر ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر کشورهای همسایه منطقه، شرق آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی، افزایش کالاهای صادراتی در راستای بهبود ضریب تاب‌آوری اقتصادی کشور اعلام کرده است.
این نمایشگاه قرار است از هیات‌های متعدد تجاری و دولتی کشورهایی از سراسر دنیا نیز میزبانی کند و فرصت کم‌نظیری برای رایزنی و بازاریابی‌های چهره‌به چهره تجاری است.

تصاویر
  • حضور موثر شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آدرس شرکت

تهران: پونک، بلوار فلاح زاده(همیلا)، پلاک ۳۸، مجتمع اداری تجاری همیلا سنتر، طبقه ۹، واحد ۹۱۱

قشم: خیابان ولیعصر، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب هتل شمس، طبقه سوم

پالایشگاه : هرمزگان، جزیره قشم، جاده لافت به درگهان، سه راه زینبی، پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم.