اخبار و مقالات

خانه ارتباط با ما

 

حضور شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران
 

حضور شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران

ﺳﻪشنبه، 04 اردیبهشت 1403 | Article Rating

حضور شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران
   

«پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم» در ایران اکسپو ۲۰۲۴

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، سالن  ۳۸A غرفه ۲۴ پذیرای بازدیدکنندگان و ذینفعان صنعت نفت و صادر کنندگان فرآورده‌های نفتی است.
شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از شرکت‌های زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد است که در زمستان ۱۴۰۰ به دست رئیس جمهور افتتاح شد و نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور است. از مهمترین تولیدات پالایشگاه؛ قیر در گریدهای مختلف و محصولات هیدروکربنی است.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ) با حمایت دولت طی روزهای 8 الی 12 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران و تجار و بازرگانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد. نمایشگاه ایران اکسپو بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌گردد. تاکنون پنج دوره از نمایشگاه برگزار شده است و ششمین دوره آن از تاریخ 8 تا 12 اردیبهشت 1403در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه با پذیرش گسترده شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا امکان آشنایی، مذاکره و برقراری تعاملات تجاری آن‌ها با بزرگترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف فراهم می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در دوره ششم نمایشگاه بیش از 800 شرکت بزرگ و صنعتی ایرانی به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند. همچنین با تاکید بر رویکرد شبکه‌سازی و تسهیل در تعاملات تجاری با کشورهای خارجی،  این نمایشگاه میزبان بیش از 3500 بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از 120 کشور جهان خواهد بود. 
سازمان توسعه تجارت هدف از برپایی این نمایشگاه را علاوه بر ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر کشورهای همسایه منطقه، شرق آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی، افزایش کالاهای صادراتی در راستای بهبود ضریب تاب‌آوری اقتصادی کشور اعلام کرده است.

تصاویر
  • حضور شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آدرس شرکت

تهران: پونک، بلوار فلاح زاده(همیلا)، پلاک ۳۸، مجتمع اداری تجاری همیلا سنتر، طبقه ۹، واحد ۹۱۱

قشم: خیابان ولیعصر، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب هتل شمس، طبقه سوم

پالایشگاه : هرمزگان، جزیره قشم، جاده لافت به درگهان، سه راه زینبی، پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم.